Skärp dej nu Nathalie!

Nej, nu får jag ta och skärpa mej, lovar ju er att blogga, men har man inget att blogga om så är det lixom inte ens kul att blogga, för då blir ju alla inlägg likadana, och då slutar ni kolla, och inte för att jag har så många läsare, men det är väl kul att ha ngn som läser, Menmen :)
Och ni e ju så sjukt dåliga på att kommentera vad jag ska uppdatera om, så det ger mej ju heller ingen blogg lust och så blir bloggen ännu tråkigare -.-'
Så NU tkr jag att ni kan kommentera lite, om vad ni vill läsa om eller se, för det kan ju bli lite roligare, eller har jag fel ?;)
Nej men den senaste veckan har jag legat hemma och varit sjuk, och det är inte kul kan jag säga, och nu hopas jag verkligen att jag är frisk, och att pollen håller sig borta ett tag, för tkr att jag förtjänar att vara frisk ett litet tag iaf eller ?, fast man kan ju inte få allt som man vill men ändå, vill vara frisk nu :o
Idag har jag varit iväg lite och handlat lite grejer, har ju börjat att göra lite smycken igen, fast det blir bara när jag har tråkigt eller inspiration xD
Nej men nu är det här inlägget långt och tråkigt, så ska sluta men bjuder på en bild på mitt armband jag har börjat me :)


Kommentarer
Postat av: random

skriv om mat xD

Va är din favoritbakelse,hahhahxD

Du vet nog vem ja e..>.>

2012-03-25 @ 11:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0