Tankar!

Förtjänar jag verkligen det här ? Att bli sårad hela tiden, ena dagen är du en ängel andra dagen är du rent ut sagt ett svin mot mej... Jag förstår inte vad jag har gjort dej, jag har alltid ställt upp för dej, hjälpt dej, funnits där för dej. Du lovade att du ALLTID skulle vara där för mej vad det än gällde, när jag väl behövde dej så sket du i mej för du hade viktigare saker för dej, du brydde dej inte ens om att fråga hur jag mådde... Folk runt omkring mej tyckte inte jag skulle falla för dej pga hur du är och beter dej. Men jag sket i dem och följde mitt hjärta och nu sitter jag här och tänker tillbaka på all skit jag fått tagit av dej och ångrar att jag inte lyssnade på folk runt omkring! 
Du ville få mej att falla för dej så du kunde utnyttja mej, och det vet jag genom att du skaffar en flickvän samtidigt som du höll på med mej, men henne fick jag aldrig veta om av dej utan hörde det av andra nära personer till mej som skyddar mej och inte vill se mej sårad, har gråtit alldeles för många tårar helt i onödan, du är inte värd mina tårar ens. Blev kallad både de ena och de andra av dej men ändå förlät jag dej.. Jag har förträngt allt gång på gång för att jag inte vill förlora dej, men vad ska jag göra egentligen ? Du får mej ledsen gång på gång och jag förlåter dej, då är det ju egentligen mitt fel och får skylla mej själv..
Jag antar att det bästa vore att glömma bort allt, skita i min känslor och bara gå vidare för att må bra igen..

Samtidigt som jag vill ha en pojkvän som jag kan ligga och mysa me framför en film så vill jag inte för allt verkar bara bli problem och oftast så är det tydligen mitt fel oxå. Verkar som om jag inte är gjord för ett förhållande, faller för skit killar, allt är perfekt i början, men sen börjar kraven och man säger nej då e man de ena och andra.. Så om det finns någon kille där ute som inte är sån kan ni väl höra av er. Vill ha närhet, vill känna mej älskad inte utnyttjad, vi känna mej behövd för någon, vill kunna göra någon glad, vill ha någon att krama och sakna samt vill vara saknad av någon oxå!
Men kärlek och killar verkar som sagt inte vara något för mej, men ska inte dra alla över en kam men.. 
Om den killen ändå kunde dyka upp i mitt liv! 

Vill vara liten igen så man slipper alla kärleksproblem, bråk och massa känslor hit och dit. När man va liten så kunde man krama vem som helst, man va glad, man sprang runt och lekte med allt och alla. Men nu förtiden så försvinner en vän per dag känns det som, alla glider ifrån varandra..

Nej men kände att jag va tvungen att få skriva av mej lite och söker ingen uppmärksamhet eller ngt, för jag får skylla mej själv att jag är snäll.. 
// Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0