Skhlm :)

Ja som sagt jag var i Skhlm idag med Bella. När vi kom ner till bussen var Emelié där så vi åkte me henne dit, men hon skulle träffa en kompis så vi splittrades när vi kom till Skhlm :)<3

Vi gick runt lite och kollade i olika affärer men jag köpte inget det var bara Bella för jag e snål av mej :P. Vi tog 737 tillbaka till Tumba och jag kmr ihåg när Bella sa "tänk om inte bussen går te Tumba". 

När vi kom tillbaka till Tumba så gick vi in i Tumba Centrum och där var det 3 tjejer som följde efter oss och härmade oss skit jobbigt. Men jag och Bella gick in på Din sko och stannade där i typ 10 minoch sen hade de gått. Sen så ringde vi ner Nalle puh (Stoffer) och vi trodde inte han skulle komma men det gjorde han. Han var skit sur för att han fick gå upp :P. Sen fick vi gå upp för 716 gick visst inte men vi hade skit kul upp för backen ändå fast det var kallt. Sen så gick vi me Bella te Picasso för hon skulle handla/hämta pizza och sen så gick vi hem :)<333

En jätte rolig dag :)

Kram Natta <333


Kommentarer
Postat av: josie

gott nytt år, natta & emelie :d<33

2009-12-31 @ 12:28:52
URL: http://justjl.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack detsamma :)<33

2009-12-31 @ 14:47:14
URL: http://nattaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0