Söndag - 4:e advent :)

TJA!
idag äre fan 4:e advent, hoppas alla har druckit julmust och ätit pepparkakor, för det har jag gjort :D.
Just nu sitter jag och snackar med natta på msn, skit kul., För vi camar :).
Hhaha, men jag ska inte skriva så mycket, eller jo det ska jag faktiskt för jag har inte skrivit på ganska länge nu :). Alltså så förstår ni att det är emelie som skriver eftersom natta skrev sist (a), eller?
Haha snart är det jul och jag önskar mig bara en sak och det är en samsung touch vit!
Fan får hoppas på att tomten är snäll iår då, hehe :).
Mamma har redan satt upp julgranen, så nu lyser det i vardagsrummet. Najsigt!
Själv har jag inte satt upp ett enda jävla julpynt i mitt rum.
Tycker inte om sånt!
Men nu ska jag dra :). Pusssssssssssssssssssssssssssss eran emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0