lite dålig uppdatering, or what?

Hejsanhoppsan allihopa. Jag vet att det är lite dålig uppdatering här, men har ju fullt upp med min egna blogg!
Och om ni alla undrar vem det är som skriver så är det ju såklart emelie ;). I'm the best u know?
Har inte skrivit påå asslänngeeee nu. Så nu tyckte jag att det var dags. Har hänt ganska mycket på sistonde, men orkar inte skriva allt! Men kan iaf säga att jag och natta blev väldigt irriterad på våran idrottslärare idag. Usch!
Och igår var jag i skärholmen med dem bästa! Det var verkligen askul. Till slultet dåra.. Men nu tror jag att jag ska sova eftersom jag har matteprov direkt på morgonen imorgon. Usch fy satan vad jag hatar prov.



EMELIE DISSAR : PROV & LÄRARE!

EMELIE HISSAR: BÄSTA & MOBILEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0