Dåligt bloggande

Jag vet att jag inte har bloggat så mycket men eftersom det är så fint väder ute så måste man ta vara på det..
Ska berätta lite om de dagarna som har varit.

Söndag: Då var jag på min minsta kusins kalas med mina brorsor
Måndag: Så vara jag i skolan. Vi har tema veckor inte så värst kul men men
Tisdag: Skolan oxå, sen när jag kom hem gick jag ut me mamma och brorsorna, och senare gick vi och handla

Ska väl försöka blogga mer nu men de flesta inläggen blir på kvällarna :)

Juste kom på att det är DH och dubbel avsnitt av CT idag det gillar vi stort :D <3

PussPuss Nathalie <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: hehe tack tack. jag ska faktiskt börja nu! :) <3

2010-06-01 @ 23:20:41
URL: http://justjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0