Länge sen

Ja det var ju rätt länge sen jag skrev på bloggen men ska försöka bli bättre :). Ska försöka berätta lite om vad som har hänt de här dagarna.

Torsdag: var vi på rödstuhage kul var det. När vi hade slutat gick jag me Emelié, Sabina och Erika till en lekpark i segersjö de hade en kompisgunga som snurrade runt och sen hade de en typ "träningspark".

Fredag: Var det skola och Emelié gick hem innan lunch vet inte varför men det var något som hade hänt hörde jag men var me Sabina och de i skolan då.

Lördag: Gjorde jag knappt något förutom att jag städade på förmiddagen och sen gick vi ut på eftermiddagen. När vi skulle äta mat så somnade min näst minsta bror vid matbordet så fick klä på de och gå ut sen gick jag och min pappa till vivo och köpte äpplet för vi skulle göra äppel paj till kvällen gott var det :D

Söndag: Idag så var jag me min pappa och lämnade farmor i stan och sen åkte vi och handla. Vi skulle köpa jordgubbar för vi ska göra tårta till kvällen eftersom det är Nationaldagen idag. Vi åkte runt i minst 5 affärer för att hitta jordgubbar det var svårt kan jag säga :)




PözzPözz Nathalie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0