Rubrik brist

Idag så var det skola vi kolla på en skit tråkigt film från 80-talet i 2 timmar sen så skulle vi diskutera/svara på frågor om filmen.

Emelié var inte i skolan idag. Hoppas hon blir frisk snart :)

Var me Sabina, Erika och Ralle idag kul hade vi iaf. På lunch rasten gick vi ut och satte oss i solen och hade det skönt :).

Imorgon är det Rödstuhage som tur är så tvingade jag min syrra att ge mej hennes busskort så jag slipper gå dit. Ska åka med Emelié om hon kommer imorgon och det hoppas jag :) <3


Bjuder på den..
Och vet att jag lägger upp samma bilder hela tiden men tar typ aldrig kort på mej så ni får nöja er me de ni får :)

PözzPözz Nathalie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0