Dåligt bloggande idag

Idag så har jag verkligen inte haft lust och ork att blogga. Ska berätta lite om dagen :). Gick upp 07.30 för att äta frukost och sen gå till skolan första lektionen var mentor tid den svenska sen engelska fick tillbaka mitt engelska på fick VG 84 av 100 :). Sen så var det lunch sen kemi so och matte. Ingen orkade plugga idag så först fick vi kolla på vårat oförbereda prov fick 17 av 26 ganska bra faktiskt. Sen fick vi typ "leka,spela" ngt spel sen så ville alla sluta så han gick igenom ett tal sen så fick vi gå. Sen när jag kom hem så var jag ute en liten stund med Jaana och 2 till sen så pallade jag inte vara ute så gick hem och åt och hämta godis så gick jag ut igen och då började min syrra gnälla på mej att jaig skulle ta min minsta brorsa för hon skulle på "toan". Men sen gick jag in igen och när mamma gick ut följde jag me henne sen gick jag in och spelade Wii.. Kanske beroende xD. Nää men det är faktiskt kul och jobbigt på samma gång så det blir roligt :D

Men nu ska jag inte tråka ut er så ni får ha det bra puss Nathalie :)<3

Juste ska försöka lägga upp dagens outfit. Men det kommer när det kommer :)

Kommentarer
Postat av: ~ e m i w s ~

men det kommer när det kommer. Haha såå söt ^^

2010-05-24 @ 20:40:51
URL: http://emiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0