Dåligt bloggande

Jag har inte haft lust och orka att blogga vet ju som sagt inte vad jag ska skriva men kan berätta lite kort om dagen. Första lektionen hade vi ute idrott sen hade vi svenska kollade på alla typ film inspelningar kul. Sen hade vi Fysik kanske inte lika kul men, sen lunch, sen matte vi fick lämna in böckerna först sen så lekte vi Burr och titta på en film om bungy jumping, sen Engelska vi fick lämna in böckerna sen så lekte vi en lek riktigt kul faktiskt sen så hade typ 10 mins So. Sen så gick jag med Emelié och hämtade hennes lille bror så söt :). Han hade sin spark cykel där så han bara drog iväg och sen väntade han på oss och sen åkte han iväg igen :). Så sööta e de :). Sen när jag kom hem så var mamma inte hemma hon hade visst dragit i väg till Skärholmen så Veronica ringde Emelié´s syster sen så gick de ut sen kom mamma och pappa sen lagade de mat och nu sitter jag här ska faktiskt försöka uppdatera mer än en gång per dag men då vill jag veta vad ni tycker att jag ska skriva om. Outfiten jag körde på idag var Skolans Tumba byxor, En blommig t-shirt, I love life tröja.

Det var väl det.. Vi hörs när vi hörs PussPuss eran Nathalie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0