Hejsan :)

Det blev ingen grillning ikväll men förhopningsvis blir det imorgon :)

Ska berätta lite om dagen. Det började me att jag gick upp klockan 07.20 orkade inte gå upp klockan 7 :P
Sen gick jag till skolan och vi hade matte sen hade vi So sen Spanska sen lunch och sen Musik sen så sluta vi. Älskar Fredagar :D

Sen vid typ 15.00 så Ringde en granne och fråga om jag kunde hämta hans son så jag tog med mej Casper (min minsta bror) och gick iväg. Sen när jag kommer in så börjar det precis åska xD. Så satte mej med mina minsta brorsor och kolla på Alvin och gänget 2. Den var bra:P. Jag undrar vem som kollade mest jag eller mina brorsor :P. Sen så kom mamma och pappa hem och då blev det middag och nu sitter jag här och bloggar.

Men nu får ni ha det bra vi får se om det blir ngt mer blogg inlägg ikväll annars kommer det imorgon när jag vaknar men ni får ha en bra Fredags kväll

Bjuder på en bild på mej och Emelié :) <3


Puss Nathalie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0