Hemma

Ska berätta lite kort om min dag, Det började med att jag gick upp klockan 08.00 för skulle lämna mina små brorsor på dagis typ klockan 9, sen kom jag hem vid 9 för var lite tidig på dagis :P. Sen så typ gjorde jag inte sen vid typ tio kvart öcer 9 så gick jag till skolan hade bild sen idrott vi hade ute för vi ska till Rödstuhage på torsdag nästa vecka så vi "tränade" lite på det. Sen var det lunch sen så hade vi spanska vi skulle lämnat in böckerna men jag och Josefin bytt textböcker så kunde inte lämna in de men troligtvis tar hon de med sig imorgon. Sen skulle vi haft fysik men vi var bara 4 tjejer som var i tid och hade gjort allt så vi fick gå hem tidigare idag. Det var skönt. Sen när jag kom hem från skolan så gick jag upp till min moster för att Hämta/betala kläder som mamma hade köpt från henne sen följde jag med min granne och hämta hennes brorsor sen när vi kom tillbaka till gården så gick jag upp och hämtade mina brorsor så de fick gå ut sen kom en granne till, och sen så gick vi in och nu sitter jag här.

Det blir nog 1 inlägg till ikväll för annars blir Emelié sur för hon sa att jag var tvungen att göra två :P.

Men ni får ha det bra tills nästa inlägg PussPuss Nathalie

Kommentarer
Postat av: anonym

Försök att inte börja varje mening med “sen“..det gör det svårt aatt läsa;D

2010-05-28 @ 06:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0