I told u so ;)

Tjenamorskors!
Har suttit hemma ett tag nu, slutade för ca 1h och 40min sen. Ifall jag ska vara exakt ;)
Gick och hämtade min lillebrorsa efter plugget, fick sällskap Av sötaste Jessica E<3
Vi satte oss på en bänk för att vi inte pallade gå nå mer.. Så satt och prata med en gammalt tant! Hon var fan 80bast.. Shiit då vet man mycket om livet och har många historier. Hon ssatt och snacka om saker som hänt i tumba dem senaste 20åren. Och det har inte alltid varit så här pissaktigt som det är idag! Utan det var lugnt och fint från början. Världen har verkligen försämrats under åren. Och tyvärr är det ju vi människor som får ta på oss skulden över det. Det kommer vara vårat fel att jorden går under :/.. Men whatever, vi lever i nuet! visst?
Idag ska jag dra och bada med stephh. Blir väl runt sex-sju tiden någon gång tror jag. Förhoppningsvis är det inte så mycket people dära! Gud må vara på min sida idag. Höhö.
Men men, ska inte skriva värsta historien nu.


Pusspåer!



En konfirmations bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0