Lördag :)

Idag så har jag inte gjort så mycket bara suttit vid datorn. Det är städdag på min gård idag men får se om jag går ut eftersom det regnar blir sol regnar blir sol osv. Men kanske ska åka me pappa in till stan för att lämna min farmor och syster och sen troligtvist handla efter.

Det blev inget till inlägg igår för jag orkade inte blogga var så sur och arg men det är över nu.

Imorgon ska jag på min kusins kalas me mina brorsor så vi får väl se om det blir ngt inlägg innan det men det blir troligtvis efter för måste ju blogga varje dag och skriva minst 2 inlägg per dag för då kanske vi får fler som läser våran blogg och ni som läser den tycker jag att ni ska skriva vad ni vill att man skriver i en blogg :)

PussPuss Nathalie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0