Rubrik brist

Idag så har det inte hänt så mycket förutom att vi skulle gått till brandstationen med mina minsta brorsor de älskar polis bilar och resten men det blev inte av eftersom de började spö regna och åska så vi gick bara ner till tumba sen så åkte min pappa in till stan för att hämta min syster och farmors bil sen när han kom hem så åkte vi pch handla och när vi kom hem så kom pappa på att vi hade glömt handla en sak så vi åkte och handla den och sen så när vi kom hem så gjorde mamma maten och sen åt vi och sen har jag snackat med massa på msn och sån :).

Tycker inte om när det blir väderomslag för så himla ont i huvudet och i värsta fall så får jag migrän men det händer inte så ofta. Blir skit seg oxå när det är dåligt väder ute vet inte varför men det beror säkert på att det inte finns ngt att göra.


Men vill gärna att ni kommenterar vad ni tycker jag ska skriva om :).

Puss ha det bra :)<33

Inlägg av Nathalie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0