Dålig bloggning

Har nt uppdaterat så mkt jag vet men har nt haft lust och ork till det men ska faktiskt försöka uppdatera mycket mer än vad jag har gjort. Angående det förra inlägget jag gjorde så är allt mycket bättre, ni som vet, vet vad som hände men det är okej nu :) Det har nt hänt så mkt på hörtlovet förutom att vi hela familjen+ farmor åkte ner till ullared i onsdags morse och kom hem torsdag kväll, det var kul men hittade nt så mkt men köpte ett par uggs :D Den här veckan har det inte hänt ngt speciellt förutom skolan. Har varit segare än segast på att gå upp ur sängen de här mornarna men det har funkat iaf. Veckorna går så fort oxå. Igår var det exakt 2 månader tills Emelié fyller år och igår var det oxå exakt 4 månader innan jag fyller år, och det är bara ca 5 veckor kvar till jullov oxå det gillar vi oxå :D Men det blir ingen bild idag för min blogg.se har nog knasat upp sig kan nt skriva på vanliga där man brukar skriva så får skriva på ändra redigerare, det kanske bara jag som e knäpp i huvudet som nt vet ngt men, om ni vet hur man gör kan ni väl hjälpa mej (aa'<3 PözzPözz Nathalie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0