Glömt att blogga

Shit har helt glömt bort att jag skulle bloggat förut, jag skrev i andra bloggen för typ 3 timmar sen att jag skulle blogga men glömde bort det sry. Det blev inga foton idag vi gick bara runt och snacka sen gick vi tbx åkte pulka me våra syskon sen gick vi hem. Har inte gjort så mycket sen jag kom hem. Just nu sitter jag och kollar på Kärlek på menyn, har sett den oxå förut men finns det ingen annan film att titta på så duger den faktiskt.

Imorgon vet jag faktiskt inte vad som händer tror att jag ska fixa det sista på min spanska läxa och min träslöjds arbetet och sen får vi nog gäster, och juste det är 1:a advent imorgon tänk va tiden går snabbt och det är 3 månader och 13 dagar tills jag blir 16 :D

Men ni får ha det bäst så hörs vi nog imorgon tror inte jag bloggar mer ikväll :)

PussPuss Nathalie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0