God morgon :)

God morgon vaknade för typ 2 timmar sen. Idag så ska jag ut me Bella som sagt senare på eftermiddagen vet jag inte vad som händer men det händer väl något, jag kommer frysa ihjäl om jag är ute hela dagen är en liten frysburk xD.

Juste jag har hittat felet med att jag inte kunde lägga in bilder samtidigt som blogginlägget, men det kanske jag redan har berätta men :P

Imorgon ska jag nog fixa det sista me min träsöjds uppgift och göra klart spanska dialogen vi fick, båda grejerna ska vara inne nästa vecka.

tänk det är bara 3 veckor kvar av skolan 2010 och 4 veckor tills julafton :). Och sen är det bara 6 månader inna vi alla 9:or splitras, kommer kännas sorligt för vissa av de som man går me nu har man gått med sen 2 och resten i 4 år, men ska inte släppa kontakten med er fast jag byter skola och så.

Men ni får ha det så bra så länge, slänger in bilderna sen när jag kommer hem som vi har tagit
Pyssar Nathalie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0