Gymmnasiemässan

Kom hem för ca: 40 min sen, var som sagt i Älvsjö på gymmnasiemässan, kan säga att det var mycket folk i slutet. Vi kom dit ca 9 och vi åkte därifrån vid 11 skönt, trodde vi skulle stanna där enda till 14 då hade jag dött. På de två timmarna vi var där så han vi kolla på de flesta gymmnasiumen, fast tror inget har ändrat min syn på vilken linje jag ska gå. Ska försöka lägga in lite bilder från igår på bloggen, och sen så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, har fortfarande problem med att skriva och lägga in bilder, men det kanske är min internet explorer som det är fel på har internet explorer 9 beta version och ladda INTE ner den, den är inte bra, man kan inte lägga in bilder och man kan inte ladda ner adobe så man ser bilder och video klipp :/ Men ska försöka få in bilderna nu, så vi hörs snart igen :) PussPuss Nathalie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0