Hellu :)

Idag har det inte hänt så mycket var i skolan hade träslöjd, spanska sen hemkunskap.
Hemkunskapen var bäst idag, vi fick göra vad vi ville för något som hörde med julbak och göra, jag och Emma gjorde pepparkakor, choklad kola och lussekatter, mina första pepparkakor råkade vi bränna pga att Emma tyckte inte det var färdiga så hon stoppade in de igen och då stod ugnen på 250 grader pch sen glömde vi bort dem så de var helt svart så Emma gjorde nya och de vart bättre, sen så gjorde Emma lussekatter och då glömde hon att hälla i saffranen i dagspadet så hon gjorde det efter och det blev faktiskt jätte gott så hon lyckades jätte bra :), jag tänker aldrig mer göra om choklad kola, vilket jobb det var fick ont i armen och tillslut satt jag på en stol för att röra om allt det tog ca 1 timme och får kolan klar och sen skulle den stelna men den fick stelna hemma men den var god iaf :),

Men aah nu ska jag dra och se om det finns något på tv så ni får ha det bäst :)
Bjuder på en bild på Josefin, Emelié och mej :)<3

Älskar er :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0