Mitt nya fönster

Har precis fixat i ordning mitt förnster me mamma, Satte upp en julgardin och ställde dit en ljusstake :),
Slänger in en bild på det i slutet.

Har precis fixat en blogg me Bella den kan ni kolla in här: http://nattisochbella.blogg.se Den är inte riktigt färdig det har blivit något knas me designen, men det kommer väl. Kommer fortfarande blogga här och samtidigt där, ville vara snäll och fixa en me henne oxå.

Imorgon blir det nog att gå ut och ta lite vinterbilder nu när snön ändå finns kvar, den kommer nog försvinna om typ 2 veckor om jag känner Sverige rätt, så man måste ju passa på (aa'

Men aah det var nog allt för mej nu och jag lovar ska bättra mej på att blogga nu :)

Här kommer bilden på mitt fönster :)


Lite mys iaf, men ska försöka pynta upp lite i rummet oxå :)

PussPuss Nathalie :)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken linje och vilken skola?

2010-11-26 @ 22:26:42
Postat av: Nathalie <3

Barn och fritid men vet inte vilken skola än :)

Btw vem ?:P

2010-11-27 @ 11:33:29
URL: http://nattaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0