Emelie Pemelie Päron Kung :D

Shaaao bella!
Eftersom natta säger att hon ska skriva hela tiden men inte gör det, så blir väl antagligen jag tvungen att skriva för båda två ;) Just nu sitter jag och dunkar musik. Som vanligt då. Haha.
Har så extremt tråkigt att jag snart klättrar på vägarna dock glömde jag spindelmannen dräckten hemma :(
Så det går ju inte heller! Funderar också på om jag ska gå ut och gå... Eller juste... Glömde headset hemma! Då går det inte att gå. För då blir det så jädrans tråkigt. Men nu ska jag kolla på Mtv "pimp my ride weekend breake". Tycker fasen om det programet! Men ni får ha det bäst alla gullig pluttar :*

Min andra blogg som jag bloggar ifrån :*


Gullig med dock våldsam katt!
Rev mig förfasen på kinden :o Auuujjtss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0