Hejsan :)

Hellu bloggen kom hem strax efter 14 någongång, sen dess har jag inte gjort så mycket. Håller just nu på me Hemkunskapsläxan, är snart klar det gick ganska fort ändå fast har ju hållt på i 3 dagar så får väl se om jag blir klar idag eller imorgon :)

Bloggar inte så mycket för har massor me plugga att göra, nästa Fredag är det Engelska prov och Veckan efter det har vi Spanska prov och So prov, då jag bloggar väl då jag hinner :)

Imorgon blir det skola som vanilgt, sista lektionen ska vi sitta och lyssna på Rfsu i 90 minuter, sen e det helg :)

Hmm vet inte om jag har ngt mer att skriva om jag har det så blir det väll ett eller två inlägg till ikväll :)

Så ni får väl ha det bäst :)


PussPuss Nathalie :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0