Helg :D

Nu e det äntligen helg :D
Idag har det inte hänt så mycket förutom skolan och sista lektionen så lyssnade vi på Rfsu. Juste glömde berätta att i Onsdags kom skolfotona men inte skolkatalogen det är den jag vill ha eftersom Spex fotot är med i den men den brukar alltid komma efter.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer men börjar faktiskt bli klar nu med Min bostad :D

Fick hem lakanet i från skolan idag och det ser bra ut :D. Nästa vecka har jag Engelska prov och veckan efter det så har vi Spanska prov del 1 på Tisdag, So prov på Onsdag och Spanska prov del 2 på Torsdag så tror inte att jag kommer blogga så mycket den veckan men har jag tid så kommer jag så klart att göra det :)

Men tror att jag skriver mer imorgon om jag inte gör något speciellt :)


PussPuss Nathalie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0