Hellu :)

Hellu bloggen :)
Just nu sitter jag och håller på med hemkunskapsläxan, den är faktiskt ganska enkel bara man börjar och kommer på hur man ska göra. Fast har inte börjat klippa och klistra än men det gör jag nog under helgen, måste bli färdig med arbetet på datorn först för att sen hinna skriva ut det och fixa allt och räkna ut hur mycket allt blev på för vi har en summa på 30 000kr.

Skolan rullade på som vanligt idag, tiden går så fort nu. På fredag får vi våra lakan där vi kan se hur vi ligger till i olika ämnen och vad vi har för betyg just nu. Snart är det ju dags att börja söka till gymnasiet för första gången, fast vet ju vad jag vill gå för linje men inte vilken skola. Eller jo inte i tumba bara, men det hade ändå inte gått eftersom de inte har min linje så vi får väl se vilken skola det blir.

Juste glömde lägga in dagens låt igår tror jag, så får väl lägga i den efter det här inläget men jag lyssnar knappt på musik och fråga inte varför, men ska faktiskt ha musik på när jag gör mina läxor och pluggar nu mera för jag koncentrerar mej mer då.

Men ni får ha det bra så länge, det kommer ett inlägg till efter det här me dagens låt :)

Jag och Emelié <33

PussPuss Nathalie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0