Tisdag :)

Vilket innebär att det är DH och CT idag, det gillar vi :)

Funderar på om det är dags att göra hkk läxan den ska vara inne om en vecka men den är inte så svår. Vi ska göra en lägenhet, och sen så ska vi skriva en liten uppsats om hur våran första bostad ska se ut inte så komplicerat (det säger jag nu men vänta bara tills jag börjar :P)

Idag så har det inte hänt så mycket förutom skolan, som gick väldigt fort idag. Kan berätta lite om vad som hände i helgen, i Fredags var det bara jag, mamma och mina minsta brorsor hemma. Lördags hjälpte jag mamma att städa köket plus att vi gick upp till min mormor lite snabbt. Söndags åkte jag me familjen till Underbara barn mässan i älvsjö, det var kul faktiskt :). Gick upp 7 en söndag inte det vanligast, fast brukar ju vakna då i vanliga fall, men har aldrig gått upp då xD

Igår hade vi matte prov det gick bra fick G, och i fredags hade vi fysik prov och det gick oxå bra fick G på det me :)

Har ni tänkt på en sak det är bara 3 veckor till höstlovet och 2 månader till December, tiden går ju skit fort nu, och snart är det sista terminen i 9:an.

Men ska inte skriva ett allt för långt inlägg nu, men ska faktiskt försöka lägga in lite fler bilder till datan som Emelié tog på idrotten igår som hon ska få av mej nu så ni får ha det så bra :)


En bild från Spex fotot :)

PussPuss Nathalie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0