Blogga igen kanske :)

Ja som sagt kanske ska blogga igen lovade ju att blogga igen efter sommaren men det blev ganska långt efter för att jag inte har haft ngn dator den gick sönder i sommras :/. Men nu så fick jag min systers gamla hon köpte en ny :P

Men det är ju skola nu så kommer kanske inte blogga varje dag men ska försöka göra minst ett blogg inlägg varje dag :)

Kan berätta lite om förra veckan och de dagar som har gått nu :)

Förra veckan hade vi tema vecka och på Tisdagen så åkte vi till Södertälje för vi skulle intervjua olika partier. Jag och en kompis var sverigedemokraterna (och nej tkr inte om dem). Men de var inte där så vi fick göra om våra frågor lite :P, sen så gick vi till Torekällberget för att äta sen så åkte vi hem :). Onsdag fick vi sammanställa våra svar och på Torsdagen redovisade vi för hela klassen, och jag som ALDRIG pratar i klassen redovisade faktiskt, men det var lite skämmigt för vi var dem enda som hade gjort om frågorna, Fredagen var det öppet hus så vi fick gå runt och göra olika saker.

Den här veckan har det varit vanliga lektioner. På Torsdag har vi skolfoto och Spex.
För er som inte ver vad Spex är, det är när man klär ut sig till olika saker och är roliga, det gör alla 9:or tror jag iaf :P

Har inga bilder på den här datorn men ska försöka lägga in bilder så ni kan få upp ngr på bloggen annars ser den så tråkig ut, men Emelié lägger ju upp iaf så det är ju bra :)


Men ska försöka fixa lite bilder nu så vi hörs när vi hörs :)

PussPuss Nathalie :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0