Dålig bloggning

Har nt bloggat på mer än 1 vecka jag vet, men antingen har jag nt hunnit eller så har jag helt enkelt glömmt bort att blogga men ska försöka bättra mej på det och ska försöka lägga in mer bilder, men eftersom min dator kraschar om jag lägger in för mycket bilder så vill jag nt göra det så ska försöka lägga in ngr sen ta bort de o.s.v.

Men idag så var det skoljoggen, annars var det inget speciellt. Nästa Onsdag är det idrottsmuseét och på Torsdagen e det Skanse för hantverksdagarna. Annar är det väl inget speciellt som händer fram över. Ska föresten börja mobil blogga tror jag, fast min mobil gör antingen mini test eller jumbo så ska försöka fixa till det, sen blir det nog mer mobil bloggningar, men det var allt för mej.



PussPuss Nathalie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0