FREDAG :D

Jag vet att jag inte bloggade igår men orkade inte, gick hem fixade håret och tvättade bort mitt smink och sånt sen drog jag till dagis för att hämta brorsan och sen så gick jag hem och bara slöa, sen så läste jag på veckobrevet att man fick följa me på föräldrar mötet så gick dit me mamma, det tog 2 timmar :O, sen så gick vi till vivo sen så gick jag hem och kollade på idol sen så somnade jag faktiskt var sjukt trött igår :P


Spex ÄGDE igår, Jag, Emelié, Angelica och Josefin spelade MEGA fjortisar, det var verkligen kul, men ni får vänta ett tag på bilderna, för ska försöka se om jag kan få ngn från Emelié.

Idag så är det ÄNTLIGEN Fredag :D. Ikväll blire väl Idol slutaudition eller någon film. Om det blir film så blir det helt klart The Last Song :D
Den äger verkligen, Det är en film jag kan tipsa er om, om ni inte redan har sett den :P

Har börjat funderat på en sak, men det får ni veta senare ;)

PussPuss Nahalie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0