DÖD -.-'

Känner mej helt död, har varit sjukt trött hela dagen. Just nu sitter jag och fryser som ett djur, sjuk kanske?, nja tror nt det och hoppas inte det. Det är för mycket i skolan nu så kan inte vara borta från skolan.

Menmen, diggar den här dagen till max förutom attman börja 08.10 men fick sluta ca:3timmar tidigare pga att jag har gjort både NP i Biologi och i muntliga matte, så det var nice.

När jag kom hem njöt jag av lungnet var hemma själv och det var så skööööönt, det är inte det vanligaste att jag e hemma själv :P

Imorgon kanske det blir Brorsans fotbolls match om han vill att vi kommer och om han ska spela.

Jag tkr jag har blivit duktig på att blogga, men det som suger är att jag typ skriver samma sak varje dag så tycker att ni ska kommentera vad jag ska skriva om så kanske det blir roligare att följa bloggen eller ?:)

Men kanske slänger in ett godnatt inlägg sen för tror jag ska sova ganska tidigt idag fast det är fredag, känns som om jag skulle kunna somna nu men om jag gör det så vaknar jag grymt tidigt imorgon och är grymt trött hela dagen. Sån e jag xD


//Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0