?

Dagen rulla på som vanligt, efter skolan drog jag me mamma ner till centrum skulle kolla in nya H&M. Det var ganska mycket folk men ändå ganska lungt. Affären har blivit ljus och den känns större men nog om det.

Imorgon är det Fredag och det gillar jag stort. I helgen vet jag inte vad jag ska göra, tror jag ska göra mitt hemprov i so och sen kanske börja med mitt SO arbete som ska vara inne i maj, och kan inte säga att det är lätt men det är bara att försöka. Min SO lärare tipsa om att man bara kan göra ett arbete ist för två om man har med båda arbetsområdena, och det tyckte jag var bra :)

Men nog om det nu kommer en bild som jag tycker blev ganska bra på mej me tanke på att jag inte blir bra på bild, blir barta likblek och ser allmänt död ut. Kanske ska börja me brunkräm så får jag lite färg i ansiktet iaf xD


//Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0