for the first time.


Tjenis!
Haha, tror att natta har glömt bort att jag faktiskt också bloggar här ;) ?
Ska faktiskt försöka att skriva här med, är lite seg med uppdateringar lite här och var.
Men ska försöka göra det till rutiner igen! Får se hur det går med det. Hehe.
Idag rullade dagen på som fasen! Hade skit kul i skolan, vilket är väldigt ovanligt.
Då jag brukar klaga på allt och alla, haha so me. Men whatever.
Efter skolan så mötte jag Josefin & vi var en stund.
Nu ska jag gå möta henne igen.

Har också börjat skriva om ett arbete inom so:n.
Ska skriva om "mein kampf". Och det är inte liiiiite svårt. Bara myyyyycket.

Det är inte fuck you jänder... Det är "rock'n'roll händer..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0