Hellu :)

Hellu, nu e jag hemma.
När jag sluta gick jag och mötte mami på ängen, hon var där me småsyskonen. Sen gick vi hem, jag tog en macka sen drog jag till Bella och hjälpte henne lite och nu sitter jag här.
Skolan rulla på fort, började 10.30 me So sen lunch, spanska och sen slöjd. Emelie stackarn gick hem på träslöjden för att hon hade en grym huvudvärk hoppas den försvinner snart :)

Imorgon är det Nationella i Biologi i 3 timmar, döda mej tack ?, sen ska vi spela in våran Komedifilm vi har gjort på svenskan, sen matte sen slutar jag för dagen. Om man tittar på lektionerna så ser min dag inte jobbig ut men tro mej det är den, först 3timmar me nationella sen 90min svenska tycker det är jobbigt.

Dagens outfit


Tröja: Gina
Linne under: Cubus
Tights: Ullared
//Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0