Måndag

Hellu alla söta :)
Idag rulla skolan på ganska fort, fick VG på min spanska uppgift. Vi skulle skriva om en kändis på spanska, det var ganska svårt kan jag säga. Fick lite stav fel här och där men är ganska nöjd ändå faktiskt :)

Imorgon börjar jag 08.10 med hemkunskap första timmen, jobbigt kan jag säga. Menmen får överleva.
Men hoppas dagen rullar på fort imorgon oxå då är det ju närmare helg :D

Jag orkar inte lägga upp bild på dagens outfit, men det avr ett svartvitt randigt långt linne från H&M och sen Tumba byxor från skolan
Kommer slänga in en bild jag snodde från en kompis på mej så får ni se, fast tyvär så syns mina kläder inte så bra, men det får duga :)


//Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0