Rubrik ?

Hejsan alla :)
Just nu sitter jag och gör ingenting faktiskt. Vart ingen fotboll orkade inte gå ner xD
Imorgon äre skola som gäller slutar ganska sent faktiskt 14.35 :/

Det vart inga bilder idag. Det finns inget fint att ta bild på nu när snön håller på att försvinna, men LOVAR att det blir bilder när all snö är borta och det är soligt och skönt ute :). Idag har det varit underbart väder, men tyvär är det fortf minus grader när man går till skolan på morgonen och jag är en frysburk så får använda min vinter jacka ett tag till.

Hoppas ni alla har haft en underbar Söndag :)
Ni får gärna kommentera vad ni tycker jag ska skriva om för jag tycker att alla mina inlägg är tråkiga :P
Men juste den där dag-grejen kommer upp sen :)

//Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0