Shoo :)

Idag så har jag avrit ganska duktig faktiskt, rensade min garderob på för små kläder, och så vek jag allt så nu e den snygg igen. Tog tyvär inga före och efter bilder, men kan säga att den var en katastrof.
Vad har ni andra gjort idag då ?, hoppas ni har haft en skön Lördag och vädret har varit underbart.

Jag skulle ha gått ut och fotat lite idag men det blev aldrig av för städade lite och passade småbrorsorna, men förhoppningsvis är det lika fint väder imorgon så jag kan fota då ist, men tyvär så blir ju inte bilderna likadana på datorn som dem blir i kameran. Men får leva med det :)

Kommer snart ett inlägg till på mina outfits jag hade i Onsdags och i Fredags som jag lovade :)

Imorgon ska jag nog dra och kolla på min lillebrorsas träningsmatch och då ska kameran me om det nt är skit väder.

Men håll utkik på bloggen ska börja me olika saker och börjar förhoppningsvis me det idag :)


SAKNAR :(<3
//Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0