Skippar dag saken :P

Tycker dag saken var bara jobbig, kommer ju ändå inte på något att skriva i de olika inläggen man ska göra :P

Men skolan rulla på som vanligt, dagen var seg i början men sen vart det bättre.

Funderar på att sova snart e grymt trött men vill nt missa ännu ett BB avsnitt, missade ju gårdagens för att jag somna. Så får sitta och se reprisen nu.Vet inte vad det är med mej längre även fast jag sover "länge" på morgonen så är jag grymt trött på eftermiddagen/kvällen.

Menmen nog om det. Imorgon efter skolan ska jag ner till Centrum en stund, dem öppnar ju upp H&M igen så måste se om dem har några bra erbjudanden på vårkläder behöver lite kläder nu me tanke på att jag rensa min garderob i helgen :P

Nej nu äre Glee som gäller. Tack Emelié för att du påminde mej hade helt glömt bort programet som jag alltid gör men nu börjar det strax så.

PussPuss
//Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0