Sorry

Jag bloggade inget i onsdags och torsdags, men när jag kom hem i Onsdags så mådde jag inge bra. Hade ont i huvudet ont i magen och allmänt död i hela kroppen. Och igår så var jag hemma och vila upp mej men glömde helt bort bloggen vilket jag gör ganska ofta :P

Men nog om det, ska berätta lite om idag. Det börja me att jag hade engelska, bild, matte och sen NP i biologi (Labb), Jag tyckte faktiskt att det gick bra men man vet ju aldrig.

Vad ska ni göra i helgen då alla ?, själv ska jag försöka rensa min garderob och sen kanske hinna gå ut och fota lite om vädret tillåter. Det är ju inte kul att fota om det är snöstorm och är mulet ute, men men.
 Och vad äre för vår vi har ?, så fort snön börjar smälta så kommer det ännu mer. Jag tycker verkligen inte det är okej, vi har stått ut me vinter/snö i ca 5månader nu och det räcker. Nu vill jag ha vår och lite värme sen kan den underbara sommaren komma :)

Nu vart det ett ganska långt inlägg men ni för nöja er med det idag, det kommer minst ett nytt imorgon ska försöka slänga in Onsdagens och idags outfit imorgon

//Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0