1 månad kvar :D

1 månad kvar tills jullov :D
Och 1 månad och 2 dagar tills julafton, längtar :D

Har inte så mkt att säga, och vet att jag e seg på bloggen och så, men jag kan nt alltid blogga och har jag inget att blogga om så är det inte värt att skriva, för tråkiga inlägg är inte kul att läsa. Iofs alla mina inlägg e tråkiga men xD

Nu rullar skolan på igen, hade studiedag igår, och det va riktigt nice :D
Men det är ju som sagt bara 4 veckor kvar av den hör terminen, den har gått sjukt fort om man tänker efter :D
Och snart fyller man år, snart och snart men aah xD

Men jag börjar bli lite sne på att ni e så sjukt dåliga på att uppdatera :O, och eftersom jag e snäll att jag bloggar tycker jag att ni kan slänga in en kommentar iaf, jag svarar på det mesta, det kan bli svar i ett inlägg eller på eran blogg som kommentar, så släng bara in en fråga eller kommentar så svarar jag :)

Funderar dessutom på att ha en frågestund, så ni som tycker jag borde ha det, skriv ja som en kommentar ;)


Saknar :(<3
//Nathalie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0