11-11-11

Inte uppdaterat på ett tag jag vet, och det ber jag om ursäkt för :O

Men har bara inte haft ngn blogglust, och har bara varit allmänt seg :/. Seg blir man av sveriges väder :O
Tar Emliés grej, det är mörkt när man åker till skolan på morgonen och det är mörkt när man åker hem, så man är ju sjukt trött hela tiden. Inte undra på att man inte orkar göra ngt.
Vintern i Sverige ogillas verkligen :O
Men den första snön e mysig, men sen kan den ju försvinna :D

Och igår va det 4 månader kvar tills jag blir 17 :D
Och ja jag räknar ner xD, jag vet inte varför men :P

Och sen kom jag på att det är ca 1 månad och 11 dagar kvar innan jullovet :D
Det längtar jag verkligen till, lite längre ledighet från skolan :D

Och jag vet att jag bara skriver tråkiga inlägg men det är för att ni e så sjukt DÅLIGA på att kommentera :O

Men det va nog allt för mej :)

Pussar // Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0