Tisdag

Blev inget inlägg av mej igår, men det blev ett av underbara Emelié :)

Nej men hade ingen blogg lust igår och hade inget att skriva heller för den delen :P. Men bloggen kommer att ha halv dålig uppdatering Onsdag - Fredag, för drar ju till ullared imorgon :D

Jag kan ju uppdatera via mobilen, men blogg.se's app vill nt funka när det gäller att ladda upp bilder. Så inläggen kommer bli tråkiga utan bilder, men det får ni ta xD

Men idag har jag städat och packat lite, men e typ klar nu, men det har jag sagt flera gånger, men ändå packas det ner mer grejer xD, men ska nog ta me kameran så det kanske blir bilder när jag kommer hem :)

Men jag lever iaf, och som sagt ska försöka blogga under dagarna som kommer men kan nt lova ngt :O


//Nathalie :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0