Godmorgon :)

Nu e jag vaken, eller aah har varit det ett tag :P
Men skulle åkt iväg me familjen idag men kände att jag inte orkade me tanke på min hosta och att jag e halv dålig, så får sitta hemma och försöka bli frisk :)

Men fick min mobil igår kväll men orkade inte fixa den och idag när jag skulle fixa den så kom jag ju på att jag måste registera mitt simkort me tanke på att jag fick nytt och att det är ett litet. Och det funkade inte via nätet så mamma tog me mobilen och simkortet när de åkte så de får fixa det :)

Men i eftermiddag har jag en fungerande mobil iaf, vilket e grymt nice. Då slipper jag min tröga mobil som dör så fort man tar bort den från laddningen -.-'
Ska bli grymt skönt att slippa tänka på att ha laddare med sig hela tiden och slippa vara orolig över att den ska dö och inte kunna ha en fungerande mobil :)

Men idag ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt och försöka bli frisk, för det är inge roligt att vara sjuk hela tiden. Men borde nog gå ut ngt oxå så jag får frisk luft :O, det enda jag har varit ute va igår när jag lämna och hämta mina brorsor på dagis och det var bara ca 1 timme max, så kanske frisk luft kan hjälpa mej xD


Pussar // Nathalie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0