HÖSTLOV :D

Och har inte världens bästa början på lovet, men får hoppas jag blir frisk snart. För min hosta tar död på mej, jag kan sitta och hosta i evigheter och sen så e jag hes på det så, är nt så glad xD

Men har som sagt höstlov nu, 1 dag tidigare än de flesta. För har studie dag imorgon och det är grymt nice :D

Och i helgen blir det väl att börja fundera på vad jag ska packa me tanke på att på Onsdag morgon åker jag me nästan hela familjen till Ullared för lite shopping ;D

Och sen e jag faktiskt ganska glad för får ny mobil troligtvis imorgon, min lever sitt egna liv just nu -.-
Den måste typ sitta på laddning hela tiden för att den ska funka annars dör den och sen vill den typ inte starta så ska bli grymt skönt me ny mobil som funkar :D

Men idag har jag för det mesta legat i sängen och sovit, för vill bli frisk ngn gång :O

Men men nu ska jag sluta tråka ut er :), ni får ha det så bra så får vi se sen när jag uppdaterar mer, förhhoppningsvis blir det imorgon :)

Pussar // Nathalie :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0