I'm selfish, impatient and a little insecure.

HERREGUD!
Nathalie har bloggat för fulla muggar medans jag håller mig till min blogg.
KnaaZzz! Känner mig skit taskig. Men vad fanken ska man göra när man inte har lusten?
Vi har ju som sagt börjat i en ny skola dvs gymnasium.. Jag valde samma gymnasium som natta som hon sa att det var bra och det var det enda jag besökte innan. DÅ verkade det vara ett skönt ställe liksom. Men nu känns det som jag har hamnat i helvetet.. Lärarna kräver hur mycket som helst och det är inlämningsuppgifter och prov var dag som går.. Nu är det såklart lov och jag ska fan bara chilla det här lovet! Det är jag värd :)



Saknar mitt hål i ögonbrynet.....
KnaZz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0