Sjuk :(

Ja som rubriken säger, är jag sjuk eller aah sjuk och sjuk. Men har ingen röst och hostar som jag vet inte vad. Inte så kul kan jag säga :/. Så har inte varit i skolan igår eller idag. Men ska vara glad över att jag e sjuk nu och inte på lovet, inte så kul att vara sjuk då :P

Och jag vet att jag e kass på att uppdatera men får jag inga tips om vad jag ska blogga om så är det nt så kul att blogga om samma sak varje dag lixom :P
Så vill ni har bättre uppdate så får ni börja kommentera lite tycker jag så ni får reda på det ni vill ha reda på här i bloggen :)

Men imorgon är det sista skoldagen sen är det höstlov :D, så grymt skönt det ska bli med lov :D
Men det är ju bara en vecka, men bättre än inget alls, eller hur ?:)

Och under tiden jag inte har bloggat så har det inte hänt så mkt, har bara varit i skolan och dagarna bara rullar förbi, tänk snart har man gått 1 termin i gymnasiet känns sjukt. Men min klass är grym :D

Och har fått hem skolfotot och gruppfotot, kan se om jag kan få upp mitt enskilda foto här på bloggen, och det är inte världens bästa bild på det men det får duga för er eftersom ni e så dåliga på kommentera ;)

Och kommer att försöka uppdatera mer, men blogg.se appen vill nt funka att ladda upp bilder så tkr det blir tråkigt med inlägg utan bilder. Så därför låter jag bli, men blir ni duktigare på att kommentera så lovar jag att jag kommer slänga upp minst 1 inlägg per dag ;D


Puss // Nathalie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0