Söndag kväll

Nu e denna vecka slut, och jag hoppas på en bra början på nästa. För jag vill bli frisk, orkar nt vara sjuk mer :O

Menmen, ska nt klaga mer :), Min dag har varit ganska bra, bara varit hemma städat lite, och bara chillat, och träffat Josefin och Emelié en stund :)

Men märker att jag nt varit ute på ngra dagar för fryser ihjäl när jag väl går ut, så ut mer är ett måste nu :P. Funderar dessutom på att börja promenera på Eftermiddagarna/kvällarna, en bra grej kanske, hmm måste fundera på det lite. Kanske nt så roligt att gå ut och gå själv men har man ingen att gå me så finns ju musiken alltid ;). Men ska kolla om jag hittar ngn som vill hänga me. Ni som bor nära kan väl slänga in en kommentar om ni är villiga att följa me ;)
 
Hur har eran Söndag sätt du ?:)
Och vad har ni för planer under höstlovet ?:)

Nej nu ska jag sluta det här inlägget, skulle bara visa att jag lever xD

// Nathalie :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0