If I look like brad pitt, my life wouldn't be so tragic

Okej.. Jag suger på att blogga här. Men min andra blogg Emiws är också typ "ur" funktion för mig.
Jag är en väldigt trög människa och det kommer jag nog alltid att vara.
Jag är väldigt efter också, men någon måste ju vara det. Eller hur?
Men egentligen så ska inte jag säga förlåt för att jag inte bloggar.
Det är ni som ska vara glad över att jag överhuvudtaget ens skriver ;)
På den senaste tiden så har det skett ganska mycket saker faktiskt!
Jag har börjat skolan, (gymnasiet), jag har tatuerat mig, jag har färgat håret och jag har LEVT.
Har haft så skojigt på den senaste tiden att det inte ens går att förklara med ord!
Jag känner att livet verkligen börjar nu, så det är toppen!




PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0