Godmorgon!

Känns som om jag är uppe med tuppen, men vaknar man "pigg" så kan man nt somna om :)

Och vill bara säga förlåt, bloggade ju aldrig mer igår, men ska försöka uppdatera mer, och frågorna på frågestunden svarar jag på någon gång ikväll, så ni har fortf tid på er att fråga frågor om ni vill. Som jag skrev, svarar på allt :)

Just nu så ligger jag i sängen har inte orkat gå upp än, men ska snart göra det för ska hjälpa pappa med tvättstugan vid 10.
Och juste någon som vet ngt tips på hur man kan bli frisk, har snart varit sjuk i 1vecka och det är inte kul, tror seriöst att jag kommer vara sjuk till sommaren, för har ju min pollen som kommer fortsätta :/

Nej nu blev det ett ganska långt inlägg, men idag ska jag uppdatera mer sen :)
Pussar Nathalie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0