Måndag igen då..

Ja så var det måndag igen, och har varit seg på att blogga idag, men det får ni ta, för när jag är i skolan orkar jag oftast inte blogga men det blir så många inlägg som möjligt på kvällen :)

Idag har det inte hänt så mycket, bara skolan och sen varit hemma och tagit det lugnt. Måste sova tidigt ikväll, har nationella prov imorgon klockan 08.15(!!), så måste gå hemifrån vid 7, så uppgång vid 6 jätte kul -.-'
Och samma är det på Torsdag, förlorar min sköna sovmorgon då :(, skulle börjat 10 men får börja 08.15 då me :/
Inte så jätte kul kan jag säga, menmen :/

Vad har ni andra haft för er idag då ?
Och juste har ni något tips på vad jag kan göra för roligt me bloggen ?:)

image description
Men pussar Nathalie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0