Måndag

Snart är denna måndag slut, skönt men ändå nt, börjar tidigt imorgon och slutar ganska sent, så kommer nog bli en jobbig dag då jag nog kommer att vara trött och seg hela dagen, men ska se det positiva, ju fortare dagarna går, desto fortare får jag min lön och sommarlov, eller aah vet nt hur mkt sommarlov jag får men lite borde jag ju få :)

Och har typ 2 frågor, den första är:
 Tkr ni jag ska börja me smink ?, har ju ngra bilder på mej i det, kommentera gärna vad ni tycker om det :)
Och den andra är:
Är det någon som har ngn aning om vad semesterersättningen ligger på ?, är tacksam för svar :)

Men tycker jag har blivit bättre på att blogga (aa'
Men behöver fortf er läsares hjälp, för vill att bloggen ska bli bättre och det är för eran skull :)

Men jag tycker att ni kan följa mej på instagram, heter OnlyNattaah där, alla som följer mej följer jag tillbaka :). Laddar upp bilder nästan varje dag, och ibland är det nya och ibland gamla, men sånt får ni ta isf :)

Och tänkte köra "Veckans blogg" så kommentera att ni är med och länka eran blogg så ska vi se vem som blir det, och utser på Fredag kanske, så gå in och kommentera det här inlägget, för större chans att vinna, så ska ni länka min blogg i eran :)

Och glöm nt bort att vill ni ha ett länk byte säg bara till så fixar vi det :)

image description
XoXo Natta ;)


Kommentarer
Postat av: Patricia - Love me or hate me

Bäästa, nu när jag gick till föräldramötet så sa dom att vi ska få macbokk pro, så glaaad

2012-04-16 @ 19:57:29
URL: http://smexigastebruden.blogg.se/
Postat av: Patricia - Love me or hate me

HAHAHA DE BRA DE

2012-04-16 @ 20:37:51
URL: http://smexigastebruden.blogg.se/
Postat av: ljjungen

Skaffa ny header ffs ;) börja blir tjatigt med samma gamla header.. förnya designen lite med ;)

2012-04-16 @ 22:09:47
URL: http://ljjungen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0